SPECS: kdelibs.spec - removed refences to hicolor icon theme - rel...

Sob, 7 Lut 2004, 16:37:58 CET

Bartosz Taudul wrote:
> Jest wektorowy i mo=BFna go przeskalowa=E6 do dowolnego rozmiaru.

Jest to zaleta tylko dla aplikacji skalujacych obrazki.

> g?
> Ma sens. Nie ma sensu konwersja bitmapy na wektory.

Ma sens, jesli dokonuja przeskalowania. Jesli sa to male szybkie wm-y, ktore
nic nie przeskalowuja, to jaka korzysc ? Dodatkowe spowolnienie.

> B=EAdziesz musia=B3 wtedy zrobi=E6 10 razy t=B1 sam=B1 ikonk=EA, w r=F3=BFn=
> ych
> rozmiarach.

Dla KDE - owszem. Dla WM-ow - nie; wystarczy w jednym, standardowym.

> kich
> Jak autorzy dadz=B1 svg, to go u=BFywa=E6, a jak nie, to dawa=E6 png, bo
> konwersja jest tu bez sensu.

Coraz bardziej mnie to przekonuje do rownoleglego dostarczania ikonek
bitmapowych... (w jednej rozdzielczosci)

  phone (48)(58) 347 14 61