pld-i686-nptl [unofficial]

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Nie, 8 Lut 2004, 19:55:22 CET

Dnia nie 8. lutego 2004 19:26, Paweł Sikora napisał:
[CIAH]

> chyba nie, kernel jest wziety z brancza devel.
Jak dystrybucyjny, no to raczej niema - bo zdaje się nawet jako bcond nie jest
- a szkoda, bo to fajna rzecz zwłaszcza na desktopie ...... Ja używam kernela
2.6.0-1.9 w wersji z ftp://farba.eu.org - tam jest m.in. supermount :)

> desktop przebudowany z flagami:
>
> %rpmcflags -O2 -march=i686 -fomit-frame-pointer -funroll-all-loops -pipe
> %rpmldflags -z combreloc
Czemu nie -O3 ? I co to ten combreloc ?

> smiga bardzo przyjamnie na celeronku 1GHz (128kB/L2).
> konqueror sie podnosci zanim zdaze puscic klawisz myszki :)
> mi sie przeprowadzka oplacila.
No to fajnie, bo ja mam celka 850 :) Czyli ściągam i testuję :D
Tak a'propos nptl - pytanie do Release Managera AC (jeżeli to czyta ;) )- czy
Ac jest przewidywane z glibcem z nptl czy nie? I jaki jest w końcu planowany
kernel domyślny ?
--
Jacek Rzęsista
GG 61213