pld-i686-nptl [unofficial]

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 8 Lut 2004, 21:49:16 CET

On Sunday 08 of February 2004 21:07, Tomasz Pala wrote:

>                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>                                              ^^^^^
> Ja bym się jednak obawiał mieć takiego OO czy Mozillę.
> To nie sparc z 4MB cache.

jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.

> To akurat zależy od dysku.

ide,ata66,seagate,17GB, 3 lata na karku i jeszcze dycha.
przedtem mi konq sie sporo dluzej ladowal.

> Masz testy?

dokonalem pomiarow na oko :)
poza tym, ze kde 3.2 jest duzo szybsze od 3.1.4,
to jeszcze ten tuning flagami dal mu kopa.
zwlaszcza rozwijanie petli sie mocno odbija np. na knode,
czy tempie renderingu stron.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.