AC: sprzątanie na ftp

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 8 Lut 2004, 22:04:47 CET

Pakiety do usunięcia (od miesiąca co najmniej, już 2 razy pisałem):

Aiksaurus-* (obsoleted by aiksaurus)
eagle,eagle-utils (obsoleted by eagle-usb)
i2c-devel, kernel-i2c (pomyłka, to jest w kernel.spec)
slim, libic-*, libpixregion-* (obsoleted by libpixman)
pccts-antlr (obsoleted by pccts)
python-pydoc,python-idle,tkinter (obsoleted by
pydoc,idle,python-tkinter)
sane-backends-plustek (obsoleted by sane-backends-pp)

Pakiety do przeniesienia z ready do main (z uporządkowanymi localami -
szukanie locale/no nadal wywala taką listę, że nie wiem od której
strony zacząć, a po przeniesieniu tych powinna być trochę krótsza):

poldek> search -f usr/share/locale/zh/*
wxWindows, xfce, xsane
poldek> search -f usr/share/locale/zh_CN.*
gtksee, xcdroast
poldek> search -f usr/share/locale/zh_TW.*
centericq, glabels, icewm, sylpheed, xcdroast, xfce

Do tego już trudniejsze do znalezienia (z sr w latin2 zamiast cyrylicy):
chkconfig, gtk+, popt, rpm.

Jeśli coś z nowymi wersjami jest nie tak, to proszę o informację.