[ac] KDE 3.2 samba.

Nie, 8 Lut 2004, 22:47:25 CET

On Sunday 08 February 2004 21:43, Michal Kochanowicz wrote:
> [...]

Tzn ? rpm -Va ? Czy coś innego masz na myśli ?

> I jeszcze popatrzył w log X/KDE czy nie ma tam przyczyny.

Konqeror wyrzuca ( czyli nic jak dla mnie):
konqtree: 0x83a7850 openSubFolder( smb:/ )
konqtree: KonqSidebarDirTree::slotListingStopped smb:/
konqtree: m_selectAfterOpening

We wszystkim z /var/log nie ma wzmianki ...
Jakieś inne logi KDE ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright