SPECS: onetkonekt.spec - tarball removed

Nie, 8 Lut 2004, 23:17:35 CET

robert j. wozny wrote:

> bo ktoś może dostać źródła inną drogą... oraz wybudować sobie pakiet
> ze speca bez praw na rozpowszechnianie.

Chyba nie wiesz o czym piszesz:

$ ls -l ../SOURCES/onetkonekt-1.0.tar.gz
-rw-r--r--    1 ankry    ak           5373 Jan 15 12:06 ../SOURCES/onetkonekt-1.0.tar.gz
$ rpm -ba onetkonekt.spec
error: line 12: Bad nosource number: 0

Ponowie pytanie: po co specjalnie psuc speca ?

> to tak jakby zrobić speca do komercyjnego softu, który z założenia ma
> się nie budować (spec) o ile nie masz źródeł... 8-)

Tego sie nie robi przez wywalanie Source, ale przez dodawanie NoSource
(co wlasnie bylo zrobione).

  phone (48)(58) 347 14 61