SPECS: kmud2.spec - added const,docbook_entity_package patches and...

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Nie, 8 Lut 2004, 23:52:53 CET

Użytkownik Adam Gorzkiewicz napisał:

> (...)

> Ano - ztcp to zawsze na to wskazywalo ale to juz nie jest istotne.
>
> Gdzie powinny trafić te wszystkie mudy (nie mam pojecia co to jest) ?
> Czy bezposrednio do Games/, czy moze do jakiegos podkatalogu?
> A tak w ogole to to jest gra, czy jakaś platforma do odpalania gier? (bo może
> jakies Games/Tools/) ?
>
> Pytam bo trzeba pod to troche fixnąć applications.menu.

ja bym to dal pod Games/Tools
ale

tf-40s1-3
poldek> desc tf-40s1-3
TinyFugue jest klientem MUD (Multi User Dungeons), który pozwala
użytkownikowi zagłębić się w najbardziej fascynujący świat
Multi-User-Non-Graphic-Fantasy-Role-Playing-Games. Jest to po prostu
jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy klient do gry w MUD-y (wraz
z obsługą protokołu kompresji MCCP). Oczywiście dla trybu
tekstowego :).

a zarazem nie powiem bym tego kmuda odpalil i sie nim mogł cieszyc wpelni.

--
pozdrawiam