scrollkeeper

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 9 Lut 2004, 01:44:35 CET

On pon, 2004-02-09 at 00:59 +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=3&ok=1&id=1fe33db2c674cd7b0aab6e8659d96e4a
>
> scrollkeeper-update -p /var/scrollkeeper -o
> /tmp/B.381979/epiphany-1.0.7-root-builder/usr/share/omf/epiphany
> Could not create directory /var/scrollkeeper : Permission denied
> Could not create database.  Aborting update.
> Cannot write to log file: /var/log/scrollkeeper.log : Permission denied
> Cannot write to log file: /var/log/scrollkeeper.log : Permission denied
> make[4]: [install-data-hook-omf] Error 1 (ignored)
>

> czy tylko na builderach on szuka czegos w /var/scrollkeeper ???
> [...]

Wszędzie się takie coś pojawia.
Jest to w /usr/share/gnome-common/data/omf.make z gnome-common. Można by
zpaczować, tak żeby scrollkeeper nie uruchamiał się albo żeby najpierw
sprawdzał czy jest dostęp, ale to chyba nie ma sensu, bo to w niczym nie
przeszkadza.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>