kopete i ggstatus patch

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 9 Lut 2004, 12:48:51 CET

Dnia pon 9. lutego 2004 11:34, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
>
> --without loadmovie wywala "rotowanie" ikonek wszystkich.
tutaj pomogl upgrade - sprawa wyjasniona

> Sciagnij nowe qt z ac/ready, nie ma mem leaka (3.3.0 final).
masz na mysli qt-3.3.0.040207-1??

pytanie "dodatkowe":
Sprawdziles dzialanie patcha na status w gg?
Jestes w stanie napisac mi cos bardziej sensownego o tym jak powinno
to dzialac? IMHO jest ok, naprawde nie wiem o co biega :-( a
wolalbym, zeby kopete bylo domyslnie z nim kompilowane (nie wprowadza
w blad o dostepnosci uzytkownikow).

pozdrawiam,
pascalek
--