courier mta

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Pon, 9 Lut 2004, 13:13:09 CET

Cześć

Chciałem postawić sobie couriera na AC i natrafiłem na kilka problemów.
Najbardziej zależało mi na smtp-auth wiec od razu dograłem paczkę
courier-smtpauth-0.44.2-1.

zkopane jest pam , w /etc/pam.d/esmtp stoi:
auth       required     pam_nologin.so
auth       required     pam_stack.so service=system-auth
account    required     pam_stack.so service=system-auth
session    required     pam_stack.so service=system-auth

a w pld nie bylem w stanie odnalezc pam_stack.so

reszta to zachowania dziwne, nie jestem pewien czy nie wynikają z moje
nieznajomosci couriera

- póki nie zmieniłem ustawienia w domyślnym konfigu
  ESMTPDSTART=NO -> ESMTPDSTART=YES serwer w zasadzie nie działa, czemu
  to jest na NO
- dziwnie zrywał połączenie ssl z qmailem:
  courieresmtpd: Unexpected SSL connection shutdown.
  courieresmtpd: writev: Broken pipe
- mimo ze wywaliłem możliwość uwierzytelniania z danych pysql i
  postgresql to startował mi cały czas authdaemond.pgsql a nie np
  authdaemond.plain
- jakoś dziwnie chciał mi hasła od serwerów dostarczających pocztę do
  mojej domeny, pewno to coś z konfiguracją ale nie umiałem się tego
  doszukać

  w koncu wielu godzinach olalem to smtpauth i zmienilem mta

Może ten sam problem z pam jest w sqwebmail, przy budowaniu daje :
Nie znaleziono pliku poprzez glob:
/home/users/sarak/tmp/sqwebmail-3.6.2-root-sarak/etc/pam.d/*
nie chciało by siękomuś spojrzeć na to ? ;]

--
+--------------------Grzegorz Saracki aka Sarak--------------------+
| sarak @ gisz.net.pl  sarak9 @ poczta.onet.pl  linux user #227919 |