glibc-kernel-headers renamed

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 9 Lut 2004, 15:13:03 CET

On Monday 09 of February 2004 14:57, Tomasz Pala wrote:
> Why?

Bo jakiś człek z lkml mi zwrócił uwagę, że przecież uClibc też na tym chodzi.

> I przy okazji - z tych zapowiedzi wciągnięcia ludzi z
> RH/Debiana/whatever w prace coś wyszło? Czy te nagłówki mają szanse stać
> się oficjalnymi, zalecanymi przez zespól glibca?

Takie rzeczy idą powoli. Na razie będę wysyłał maintainarom różnych programów
patche, żeby się z llh programy domyślnie kompilowały (i przy okazji się
dowiedzą, że coś takiego istnieje). Dzisiaj mój mail na lkml dostał się do
kerneltraffica, a parę dni temu na priv dostałem maila ze stwierdzeniem, że
to generalnie działa i podziękowaniami za robotę. Wnioskuję z tego, że
zapotrzebowanie jak najbardziej jest. Idę polurkować co zrobi fedora, bo w
najbliższym czasie to oni będą chyba głównym graczem na rynku 2.6 :)