SPECS: kdelibs.spec - ldap bcond.

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 9 Lut 2004, 20:47:41 CET

On Monday 09 of February 2004 20:27, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Hmmm.....
>
> Z config.log wynika, ze mam zdefiniopwane:
>
> #define HAVE_LIBLDAP 1
>
> co sie potwierdza w config.h .
>
> Natomiast w kabc/plugins/Makefile.am czytamy:
>
> +++
> if include_LDAP
> LDAP_SUBDIR = ldap
> endif
>
> SUBDIRS = file dir net ldapkio
> +++
>
> Powyższy warunek widocznie nie jest spełniony, bo zawartość ldap/ jest
> nietknięta.

Źle.
Końcówka Makefile zawiera:

+++
# the following defines are only there for reference
DEFAULT_INCLUDES = -I. -I$(srcdir) -I$(top_builddir)
LDAP_SUBDIR = ldap
#LDAP_SUBDIR =
SUBDIRS = file dir net ldapkio

Nie widzę już nigdzie dalej, żeby zmienna LDAP_SUBDIR była przetwarzana.
Tak więc, po tym, że nie jest ona dodana do SUBDIRS - wnioskuje, że podkatalog
ten został celowo wyłączony z budowania. I żeby rozwiać wszelkie watpliwości
- w $ cvs log kabc/plugins/Makefile.am znajdujemy takie entry:

----------------------------
revision 1.15
date: 2003/11/16 21:19:44;  author: tokoe;  state: Exp;  lines: +1 -1
Disabled the ldap resource because the write support is not worth to
get released. Renamed the KIO LDAP resource to LDAP instead.

Zestawiajac to wszystko z Twoimi porównaniami objdumpa można zaryzykować
stwierdzenie, ze sprawdzanie przez configure obecnosci w systemie ldapa to
zaszłość.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe