gg2 i home_etc

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 9 Lut 2004, 23:54:57 CET

W liście z pon, 09-02-2004, godz. 16:39, Marcin Rachwał pisze:
> Dnia Sun, 8 Feb 2004 22:53:18 +0100
> Witold Filipczyk <witekfl w poczta.gazeta.pl> zeznał:

> W tym sęk, że nie mam. W profiles jest zahaszowane, duet set|grep też tego
> nie wyrzuca. Na razie dałem mu konfigi tam, gdzie ich szuka, ale to
> obleśne rozwiązanie. Poszperam jeszcze. Dzięki!

jak ci sie chce to podeslij pacza tak jak to powinno dzialac z HOME_ETC
bo to bylo na szybko zaimplementowane, zdaje sie ze nie zrozumialem
roznicy pomiedzy CONFIG_DIR i HOME_ETC

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]