linux-libc-headers: include/linux/compiler.h (NEW) - I give up. Pr...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 9 Lut 2004, 23:56:06 CET

On Monday 09 of February 2004 22:12, Paweł Sikora wrote:

> ktore appsy tego wymagaja?

Te, które robią różną gimnastykę, by się kompilować na oryginalnych nagłówkach
przychodzących z linuksem (gimnastyka z użyciem compiler.h jest
najpopularniejsza). Ponieważ ludzie od glibca zignorowali mój patch na
wywalenie includowania tego, więc nie mam wyjścia, jak ten plik dodać.