ekg-kadu-0_3_6.patch

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Wto, 10 Lut 2004, 20:14:01 CET

W liście z wto, 10-02-2004, godz. 20:06, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Ta łatka jest w cvsie ekg. kadu tego już teraz używa. Jaki masz problem z
> GG_LIST_EMPTY?

nie chodzi mi konkretnie o te definicje tylko ogolnie o to ze tego typu
pacze powodują ze srodowisko deweloperskie moze stac sie rozbiezne z
rzeczywistoscią.

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]