/usr/games vs /usr/bin

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 10 Lut 2004, 21:26:44 CET

Tak się właśnie naciąłem - jaka ma być polityka odnośnie gier?
Mają być w /usr/games, czy też po ludzku w /usr/bin?
Moim zdaniem wypadało by to ujednolicić, bo teraz jest gdzieniegdzie tak
a gdzie indziej inaczej. Z moich przemyśleń:

/usr/bin jest bardziej logiczne. Wiadomo już że ląduje tam wszystko,
więc nie ma problemu z szukaniem binarki ;) Po zainstalowaniu atanks na
przykład zastanawiałem się dlaczego mi gra się nie odpala - nie miałem
/usr/games w ścieżce po prostu.

/usr/games - FHS. Ale to tylko zalecenie a nie konieczność...
Co o tym myślicie? Jest ktoś przeciwny zmianom na normalny prefix?

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.