/usr/games vs /usr/bin

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 10 Lut 2004, 22:12:49 CET

On Tue, Feb 10, 2004 at 09:27:16PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Ostatnio temat był poruszany za kloczka i wtedy zadecydował, że mają iść
> do bindir. A ja bym powiedział, że lepiej zrobić tak, jak jest prościej
> - gdzie mamy więcej gier?
imho wiekszosc wspolczesnych korzysta z ac/am. I ustawianie prefixu na
/usr/games jest na poziomie specy.. I taka bedzie juz chyba tendencja.
[undefine w uc SPECS]$ grep "%{_prefix}/games" * |grep define |wc -l
      8

:>
Jeżeli nikt nie ma nic przeciwko będę powoli zmieniał na normalne
ścieżki.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.