kdebase-konsole-3.1.94.031204-1

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 10 Lut 2004, 22:50:05 CET

On Tue, Feb 10, 2004 at 22:29:03 +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> I będzie to robił co chwilę jak uruchomi inny program?

W Konsole możesz stworzyć sobie różne pozycje od razu uruchamiające dany
program, pewnie można z nimi skojarzyć ustawienia. A co robią ZU to ja
się już naogolądałem przy okazji putty i jego ustawień fontu. Tak, są w
stanie klikać za każdym razem zmianę opcji.

> Oczywiście że nie :-P

Czyli wątku nie ma? ;P

> A zmiana xterm -> xterm-color?

To jest akurat rzecz, o którą ludzie i tak pytają na newsach, dostają
odpowiedź i wpisują do swojego .profile. Jest czymś zupełnie innym od
wywalenia pozycji menu odpowiedzialnej za konfigurację terminala.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/