ekg-kadu-0_3_6.patch

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 11 Lut 2004, 09:56:01 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 09:42:19AM +0100, Krzysztof Taraszka wrote:

> to popatrz sobie na kernel.spec, jest baaardzo rozbierzny z jądrem
> vanilliowym :-)
> anyway, czasem tak trzeba

tak, ja rozumiem, moze nie potrafie przekazac swojej mysli, chodzi mi o
to zeby nie zaburzac API bibliotek, jesli spaczujemy sobie jakas
biblioteke rozszerzajac jej API do niestandardowego, kazdy kto spojrzy w
naglowki i uzyje takiej wersji biblioteki naraza sie na to iz program
nie bedzie sie kompilowal nigdzie indziej, tylko w PLD i tylko na tej
konkretnej wersji paczki. Takie zmiany IMHO poprostu nie powinny byc na
poziomie dystrybucji.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl