kernel 2.6 na builderach

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 11 Lut 2004, 11:22:12 CET

On Wed, Feb 11, 2004 at 11:15:04AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> Witam,
>
> no, zdziwilem sie troche, ale pewnie umknelo mi ogloszenie ze 2.6 jest
> na builderach.

Bo go nie było?
buildery chyba wszystkie nadal działają na 2.4, natomiast kernel-headers
od jakiegoś czasu są w wersji 2.6.x.

> Mam prosbe zeby jednak ktos zwrocil uwage na to co jest w glownym ftp Ac,
> jesli chodzi o kernele to to sie nadal kupy nie trzyma, nadal jest tam
> niedorozwiniety 2.4.24.
>
> nie da sie dobudowac bo na builderach juz 2.6, hm... a teraz.. pytanie
> zasadnicze.

Trzeba zrobić kernel-headers-2.4.x (i pewnie odpowiednie kernel-source dla
paru brzydkich pakietów) nie konfliktujące z kernel-headers-2.6.* (np.
dostępne pod symlinkiem /usr/src/linux-2.4 zamiast /usr/src/linux, z nazwą
pakietu kernel-headers-2.4 zamiast kernel-headers - żeby rpm nie próbował
"uaktualniać") i rzeczy dla 2.4 puszczać w odpowiednim %_kernelsrcdir.

> Czy iptables dziala na 2.6 ? jesli tak to jak to zbudowac ?

Działa.
Może wystarczy z HEAD z --without patchedkernel?
Nie pamiętam, czy tak budowałem, czy nadal używam wersji zbudowanej na
nagłówkach 2.4.