SPECS: clamav.spec - updated clamav-database to 20040210 - STBR?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Lut 2004, 12:09:57 CET

On Wed, 11 Feb 2004, [ISO-8859-2] Jarosław Kamper wrote:
> Taki, że jak na ftp pojawi się przebudowany clamav, to przy upgrade
> zainstaluje Ci stare bazy. IMHO, przed każdym STB powinny być te bazy
> uaktualniane, albo inaczej to rozwiązane.

Jakoś dziwnie tak się nie dzieje, bo po upgrade zrobiłem zaciągnięcie
nowych baz i.... nic nie było do zaciągnięcia.

Wniosek jest taki, że należy się przyjrzeć czy te bazy są wogóle w jakiś
sposób wykorzystywane...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...