RFC: grupa "logs", user "stats"

Śro, 11 Lut 2004, 22:15:49 CET

Jakub Bogusz wrote:

> /dev/modem, a nie kompletu standardowych portów szeregowych...

Zdefiniuj /dev/modem z punktu widzenia pakietu dev ;)

> Widziałem tylko do przesyłania poczty (po normalnym połączeniu IP po
> ppp).

To jest tylko jedna z funkcji. Podstawowa (historycznie najstarsza, ale malo
uzywana) polega na wdzwanianiu sie do zdalnego systemu poprzez modem (wg
zadanego rozklady jazdy) i wykonaniu okreslonych polecen i/lub przeslaniu
okreslonych plikow (w koncu jest to Unix-to-Unix _Copy_ Protocol).

A ze najczesciej uucp (tfu, uux) ma prawa do wykonywania wylacznie polecen
rmail i rnews, to juz kwestia konfiguracji...

W sumie ja tez tego do niczego poza poczta (over TCP) aktualnie nie uzywam.

  phone (48)(58) 347 14 61