Nadal bajzdel na FTP...

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Śro, 11 Lut 2004, 22:32:39 CET

Dnia śro 11. lutego 2004 18:33, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
>
> Michal Kochanowicz(Wednesday 11 of February 2004 18:25):
>
> Kde by juz bylo tylko z nieznanych powodow nie buduje sie kde-i18n na
> pczesci maszyn:
> - athlon - zostal zabity
> - i586 - no english docs found in /usr/share/doc/kde/HTML/en/common/ co
> jest niemozliwe bo ten plik jest bezwarunkowo bez %doc/lang w kdelibs a bez
> kdelibs nie zbuduje sie kde-i18n.
> - ppc - not enough space on disk
Takie małe a'propos - nie wiem czy tylko u mnie (ale 2 maszyny - i586 i i686)
obserwuję dziwny objaw - pierwsze "wydanie " kde3.2 (tak jak i 3.1.94) -
bodajże do rel. 2-3 było OK - chodziło szybko i mało żarło ramu. Natomiast w
momencie updatnięcia na rel.5 i qt-3.3.0 na i586 kde wyraźnie i odczuwalnie
zwolniło (nie mówiąc o tym, że kwin parę razy się skrzaczył - co się nei
zdarzyło przy rel. wcześniejszych !) i nagle się okazało, że 256MB RAM to
malutko ........... i zaczyna żreć swapa - po jakiejś godzince - dwóch już
jakieś 30MB ....... im dłużej - tym więcej swapa zżera. Jeżeli by było trzeba
- mogę przeprowadzić więcej testów/obserwacji i podać dane "dodatkowe". Ale
wygląda mi to chyba na jakiegoś memleaka :(. Tak przy okazji jeszcze jedno -
czy w qt 3.3.0 zmieniła się obsługa fontów ? Po po updacie "zeżarło" mi
helveticę - kde przestało ją widzieć .... i wyraźnie antialiasing pracuje
"inaczej" ....
--
Jacek Rzęsista
GG 61213