[xfree86] usb - jest, ale nie ma...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 11 Lut 2004, 22:55:24 CET

wyczytalem na sobie na stronie: http://www.xfree86.org/current/mouse6.html#28
ze w opcjach dot. myszki moge podac jako protokol "usb".
poki co gryzonia (mx500) mam podpietego na usb i w konfigu X'ow co nastepuje:

Section "InputDevice"
    Identifier  "Mouse1"
    Driver      "mouse"
    Option "Protocol"    "ExplorerPS/2"
    Option "Device"      "/dev/input/mouse0"
#    Option "Device"      "/dev/usb/rio500"
    Option "Buttons" "10"
    Option "ZAxisMapping" "6 7"
EndSection

oczywiscie w kernelu:

# USB Human Interface Devices (HID)
CONFIG_USB_HID=y
CONFIG_USB_HIDINPUT=y
CONFIG_USB_HIDDEV=y

i zasadniczo gra, ale...
X'y twierdza, ze nie rozumieja "usb" w opcji protocol.
pytanie wiec nasuwa sie nastepujace:
czy ja czegos nie wlaczylem w X'ach (jakis modul?),
czy PLD'owskie X'y sa jakies niedorobione?

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.