Nadal bajzdel na FTP...

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 12 Lut 2004, 00:07:05 CET

Dnia śro 11. lutego 2004 23:34, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
>
> Jacek Rzęsista(Wednesday 11 of February 2004 23:29):
>
> i jest. kopete mam wlaczone od 12h a zyuzycie pamieci jest niezmienne i
> niskie.
Chyba jednak nie. Mam włączone kopete, kadu (ale tu nie jestem online - jest
więc nieaktywne), kconsole, konquerora i kmaila z którego właśnie piszę. Od
pierwszego maila w tym wątku (czyli przez jakieś 1.5 h) zużycie swapa wzrosło
z 30MB do 60MB z hakiem. Natomiast wolnej fizycznej pamięci jak było tak jest
- 18MB. W razie jakby coś to służę większą ilością szczegółów.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213