Ja wysiadam.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 12 Lut 2004, 09:15:20 CET

Małe oświadczenie.

W związku z faktem iż muszę trochę uporządkować swoje życie i załatwić
kilka zaległych, acz ważnych i czasochłonnych, rzeczy - muszę niestety
wycofać się z aktywnego życia m. in. PLD.

Jeżeli chodzi o nadzór nad RA to zajmuje się tym ankry, co i tak od
pewnego czasu jest po prostu faktem (naiwny myślałem, że ograniczę kilka
zajęć swoich to pozałatwiam wszystko). Przykro mi, że tak wyszło - miałem
co do tej linii trochę planów, których nie uda mi się zrealizować... W
miarę swoich możliwości będę starał się pomagać Andrzejowi, ale nie mam
złudzeń, żeby to było coś znaczącego.

Zawieszam także swój udział w CDG do końca czerwca.

Jeżeli chodzi o dłubanie przy różnych rzeczach to będę się zajmował tylko
tym co muszę bezwzględnie... Może czasem pojawię się na listach, ale nawet
nie liczę, że będę na bierząco....

buildlogs - tutaj nie ma żadnego problemu. Proszę jednak o wszystkim z tym
związanym pisać Cc: na mój prywatny adres, dostępu do sieci nie tracę :) .
Listy będę śledził okazyjnie.

To chyba tyle. Narazie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski