brak perl-base obsoletes perl

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Lut 2004, 14:46:45 CET

On Thu, Feb 12, 2004 at 14:36:49 +0100, Paweł A. Gajda wrote:

> Z --greedy zrobi upgrade perla.

I ciągnie mi dokumentację oraz moduły. OK, teraz robiłem 4 serwery na
łączu 3Mbps, ale w przyszłym tygodniu będzie to maszyna, która może
jeszcze nie mieć Neo+ i nie bardzo mam ochotę to ciągnąć po SDI.

> BTW. obecna konstrukcja perla to nic innego jak robienie
> z paczki "perl" meta-task-pakietu,

Right;)

> które w postaci jawnej mają
> tylu przeciwników :-) IMHO b. elagancki i intuicyjny jest
> klasyczny podział na perl i perl-modules + ew. meta pakiet.

Mi obecny podział odpowiada (perl to perl-base + perl-modules, a
perl-base jest jednoznaczne), tylko żeby to się dało upgradować...
Wystarczy obsoletes, ale ja w perl.spec nie grzebię, ostatnio mnie o to
okrzyczeli;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/