ekg, jabber i spolka

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Lut 2004, 15:55:21 CET

On Thu, Feb 12, 2004 at 15:45:29 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze mi ktos wylozyc o co chodzi z tymi wersjami jabber, jabberd,
> jabber-*-transport, itd. ?

jabber-1.4... - stary serwer, jest w Ra
jabberd-2... - nowy serwer, jest w Nest
jabberd14-... - stary serwer, jest w Nest, z tego samego speca buduje
się jabber-1.4 dla Ra
jabber-gg-transport-numerek - transport gg przeznaczony dla serwera w
wersji numerek.

> Bo czegos tu nie rozumiem. Jest w Ra jabberd2 ?

Ja nie widzę.

> BTW: jesli nie bedzie mozliwosci (przynajmniej pol-) automatycznego
> upgrejdu, to nalezy zapomniec o nowym ekg w Ra. Kropka.

A stary w ogóle jeszcze działa? Protokół się nie zmieniał?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/