pldconf.spec: prośba o pomoc

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 13 Lut 2004, 17:05:29 CET

On Fri, Feb 13, 2004 at 04:35:09PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Próbujesz zainstalować nową wersję obok starej.
> Uaktualnia się przez poldek -U.
Jeżeli to jest normalne to w takim razie wszystko w porządku. Chodzi
tylko o to, że na codzień używam poldek -i, zamiast poldek -U i jeżeli
mam starą wersję to stara zostaje usunięta, a nowa zainstalowana - bez
żadnego krzyku o konfliktach.

mimooh