RPM i acl-e (Re: RFC: grupa "logs", user "stats")

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 12 Lut 2004, 21:04:57 CET

On Thu, 12 Feb 2004, Jacek Konieczny wrote:
> Sorry, nie doczytałem myślałem że o wciąż o ACLach mowa :)

IMHO powinna być możliwość skorzystania także z ACLi w distro - to by
ułatwiło trochę rzeczy. Niemniej jednak korzystanie z nich powinno być
ostatecznością w imię prostoty właśnie.

Ale to i tak dyskusja akademicka, ponieważ rpm czegoś takiego nie wspiera.
Chyba, że są chętni do implementacji :)

> SELinux i Capabilities są IMHO lepszymi rozwiązaniami (przynajmniej dla
> dystrybucji).

Dokładnie...
SELinuxa nie używałem jeszcze, ale może za jakiś czas...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...