SPECS: boost.spec - regex,crc,thread,date_time to separate package...

maHo lukasz w mach.com.pl
Czw, 12 Lut 2004, 21:20:47 CET

Jakub Bogusz wrote:

>Niedobrze. Po tej zmianie trzeba instalować jakieś statyczne rzeczy
>które nigdy się nie przydadzą, żeby zlinkować z -lboost_filesystem,
>który nie ma współdzielonego odpowiednika.
>libboost_filesystem jest używana (nie pamiętam już przez co - libstk
>albo zinf).
>
>(lepiej byłoby zbudować dzieloną wersję libboost_filesystem, ale nie
>wiem jak to się ustawia w tym całym jamie - strasznie to pogmatwali)

słusznie, nie zauważyłem... poprawię. tylko zastanawiam się czy
przywrócić do boost-devel czy zrobić boost-filesystem-devel (gdzie by
siedziały nagłówki i ta biblioteka)
a docelowo dorobi się bibliotekę dzieloną, podobnie jak z boost-thread
który nie ma biblioteki statycznej (chociaż tutaj nie wiem czy  brak
statycznej nie jest podyktowany jakimiś wyższymi racjami)

pozdrav

maHo