Założenia AC

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Pią, 13 Lut 2004, 00:37:42 CET

Hi,
Andrzej Krzysztofowicz(Friday 13 of February 2004 00:17):
> Znaczy na CD src.rpm nie wejdzie ?
Wejdzie, srpm ma bodajze kolo 200 mb.

> Zagranie niepolityczne? Troche dyplomacji ;)
Hmm, w sumie to bez sensu zagranie bo nic nie dziala, wczesniej ppc padlo  i
tydzien nikt nie podniosl ani nie odlaczyl od automatyki. Dzis i5/386 a
release manager poszedl na popijawe warszawskiego PLD a nikt inny nie ma
dostepu do tych maszyn. Ogolnie niech tylko averne rpzeniesie kde do ac i to
juz moj koniec z robieniem rzeczy dla ac. Nawet kde-i18n mi sie nie chce
porpawiac, bo bezcelowe jest usuwanie mergowania tych plikow (te
przetlumaczone sa bezuzyteczne wtedy) a z drugiej sttrony nie ma sznas na to
zeby te pliki chociaz na chwile sie tam pojawily.

> Jak jest problem z miejscem, to moze trzeba myslec o zmianie lokalizacji...
Maybe.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org