Założenia AC

Argon mkm w cad.pl
Pią, 13 Lut 2004, 04:19:55 CET

maHo wrote:

> [ciach]
>
> czy mógłbyś jakoś tak bardziej po ludzku cytować wypowidzi "przedpiścy"?
>
> pozdrav
>
> maHo

> nie pytaj co inni zrobili dla pld, pomysl ile sam zrobiles

A ja wam cos ciekawego powiem, jako  zwylky uzytkownik PLD AC z mila
checia chcialbym zobaczyc na mojej ukochanej dystrybucji, a dokladniej
jej plytkach cos takiego jak OO oraz wiele innych bajerow. Wielu moich
qmpli chcialo by uzywac tego linux'a ale nie jest w stanie go
skonfigurowac(za wysokie progi na ich nogi - tak wiem jest dla bardziej
zaawansowanych, ale tu chyba idzie o jej poularyzacje a nie
maginalizacje). Spojrzmy sobie obiektywnie na inne tego typu
dystrybucje, one ida w kierunku jak najwiekszego ulawienia kontaktu z
przecietnym uzytkownikiem i wy rownież powinniscie zmierzac w tym
kierunku a nie tracic czas na bezsensowne spory. Najwyzszy czas
wprowadzic PLD na szczyty i upubicznic jej  zastosowanie (a nie jak
dotychczas ze znaja ja tylko tzw. wtajemniczeni). Chlopkaki, zrobmy cos
co stanie sie wizytowka Polski i wzniesie ja na wyzyny i nie tylko :).
PZW4ALL PDL Developers. :)