Założenia AC

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 13 Lut 2004, 07:43:24 CET

W liście z pią, 13-02-2004, godz. 04:19, Argon pisze:
> A ja wam cos ciekawego powiem, jako  zwylky uzytkownik PLD AC z mila
> checia chcialbym zobaczyc na mojej ukochanej dystrybucji, a dokladniej
> jej plytkach cos takiego jak OO oraz wiele innych bajerow. Wielu moich
> qmpli chcialo by uzywac tego linux'a ale nie jest w stanie go
> skonfigurowac(za wysokie progi na ich nogi - tak wiem jest dla bardziej
> zaawansowanych, ale tu chyba idzie o jej poularyzacje a nie
> maginalizacje). Spojrzmy sobie obiektywnie na inne tego typu
> dystrybucje, one ida w kierunku jak najwiekszego ulawienia kontaktu z
> [...]
A wcale tak nie jest. PLD jest dystrybucją dla zaawansowanych, a dla
nich mamy wyłącznie bonusy. Nie będę wymieniał jakie, bo było to
powtarzane setki razy. Jeżeli ktoś jest początkującym użytkownikiem,
może zainstalować np. Auroksa. Przecież wygląda tak samo, a jako
początkujący użytkownik różnic nie zauważy. Budujemy system
profesjonalny, nie dla tłumów. Poza tym przeczytaj pierwszy akapit na
stronie http://www.PLD-Linux.org/. To powinno wiele wyjaśnić.

(chcecie to róbcie)

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>