Re[4]: Założenia AC

Daniel Kamiński dkamin w o2.pl
Pią, 13 Lut 2004, 10:45:13 CET

Hello Marcin,

Friday, February 13, 2004, 10:36:28 AM, you wrote:

MD> kernel 2.X, KDE 3.X, gnome 2.X, lub od razu 3

MD> to o czym piszesz jest akurat najmniej istotne - najważniejsze są glibce
MD> i gcc i ich okolice
dla mnie jako uzytkownika jest ważne to z czym bede miał bezpośredni
kontakt i co bedzie maiło bezposredni wpływ na jakość pracy z PLD i
dlatego o to się pytam wiec jak nie wiesz to poco te zbedne aroganckie
posty.

MD> to jest grupa developerów, więc jak nie wiesz o czym piszesz - wynieś
                                                                   ^^^^^^
tak to się zwracaj do swojego pieska lub kotka. wielki developerze bez
wychowania.

MD> się na pld-users-pl
a kto inny jak PRAWDZIWI developerzy mają wiedzieć jakie są założenia
tego co tworzą

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:dkamin w o2.pl