Założenia AC

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 13 Lut 2004, 11:22:12 CET

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> Sugerujesz, ze miejsca brakuje wsztedzie, tylko nie na partycji scrbuildera?

sugeruje, że na builderze ppc jest jeszcze na partycji buildera wolne
2-3G w każdym razie jak ostatnio sprawdzałem.  o ile Krzyżak nie
dostarczył dysku to na athlonie też jest problem.

/dev/sda6             9,9G  6,9G  2,5G  74% /chroots

innych nie pamiętam...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,