Założenia AC

Kocki aip w aip.pl
Pią, 13 Lut 2004, 11:24:44 CET

On Fri, 13 Feb 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

:> Nie wiem jak to sie odbywa. W kazdym razie istnieje sznasa, ze bede mial
:> dojscie do maszynki 2x xeon 2,66 i bede ja mogl wykoszystac pomiedzy 18 a
:> 6 rano. Jesli to cos da - moge zajac sie zrobieniem oo na i386-686 (o ile
:> sobie poradze).
:
:ZTCP kompilacja OO zajmuje ~24h. Jestes w stanie to zrealizowac na tej
:maszynce ? Weekendy ?

Spoko - dzis bede konczyl instalacje to pogadam na ten temat z
wlascicielem ;)

Zaryzykowalem i postawilem maszynke na AC :). Na razie pare problemow
wyszlo - dzis okaze sie jak duzych.

Adam Kochanowski
AIP