Założenia AC

Kocki aip w aip.pl
Pią, 13 Lut 2004, 12:13:29 CET

On Fri, 13 Feb 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
:>
:> Zaryzykowalem i postawilem maszynke na AC :). Na razie pare problemow
:> wyszlo - dzis okaze sie jak duzych.
:
:Podziel sie informacjami, jesli beda. Bo mam podobna maszynke i sie troche
:boje przechodzic na Ac.

Ogolnie przenosze inny serwerek, ale na zasadzie postawienia wszystkiego
od now i przeniesienia tylko danych (konta, www, bazy itp). Co na razie
wyszlo - 1. Instalowalem z rescuecd - mialem problem z dostaniem sie do
volumenu raidowego. Okazalo sie ze oprocz scsi_mod i ips, nie wpadlem na
to by zaladowac modul o nazwie chyba sd.o. Pytalem na irc na pld i
pldhelp, nikt nie umial pomoc, w ibm-polska tez nie dali zadnej konkretnej
podpowiedzi - pisze wiec na zapas, na wypadek gdyby ktos potknal sie
podobnie. Reszte juz poszlo gladko. W momencie poldkowania calej qpy softu
wyszlo mi ze vim mial zrypane zoaleznosci - na razie go olalem. Ale
wyplulo mi sie tez iptables, a tego olac nie moge - ale mysle ze zrobie z
cvs i bedzie ok - zobaczymy. Zaginelo tez apache-mod_perl. Nie pamietam
czy jest mi potrzebne wiec na razie nie intsalowalem. Brakuje jeszcze
troche pakietow (np. sarq), ale ssadze ze to powinno gladko z cvs-a pojsc.
Zobaczymy jak poprzenosze konfiguracje (bede staral sie nie kopiowac
konfigow a ustawiac all od zera) jak to sie skonczy.

Adam Kochanowski
AIP