kernel-mosix

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 14 Lut 2004, 08:18:18 CET

Dnia pią 13. lutego 2004 21:48, undefine w aramin.net napisał:

> zwrocilem na to uwage avernemu - ten stwierdzil ze to i tak tylko
> test-build...
... na którym będzie chodził klaster w UŚ? ;-)
> wniosek - trzymac sie z daleka od czegokolwiek w test :>
Ja bym uogólnił ...

Wracając do tematu. Pod http://test.mmt.pl/pld/kernel-mosix/ wrzuciłem [1]
moje próby dostosowania linux-do_brk_bound_check.patch,
linux-2.4-do_mremap.patch, linux-2.4-rtc.patch, do kernel-mosix.spec z
LINUX_2_4_MOSIX . Nie było by źle, jakby ktoś to sprawdził. Jak na razie się
skompilowało.

[1] mam nadzieję, że właściwą wersję tych plików, bo od nadmiaru potwieranych
okienek vima i konsol zacząłem się gubić.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner