Założenia AC

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 14 Lut 2004, 10:41:06 CET

On Fri, 13 Feb 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Z twojej odpowiedzi wnioskuje, ze zna temat i jak dotad pozytywnej (dla
> srcbuildera) decyzji nie podjal.

Podjal. Ze srcbuilder bedzie powiekszany w razie koniecznosci.
Nie na zapas. Chyba ze ktos powie jak potem te partycje zmniejszac.
Tam jest LVM i xfs.

Poza tym, mala ilosc miejsca czy to na ftp czy na srcbuilderze
dopinguje RM'ow i ftpadminow do trzymania porzadku.
Jak widze te smieci(*) w test i ready to mnie zlosc bierze.

M.

(*) np paczki z kernelem razy 10, czy niedokonczone od miesiecy kde.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-