Małe pytanie

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Sob, 14 Lut 2004, 13:06:49 CET

On Sat, Feb 14, 2004 at 01:41:41AM +0100, Argon wrote:
> Mam małe pytanko. Czy w PLD istnieje jakiś program/projekt lub czy ktoś
> zajmuje się tworzeniem np. odpowiedniego modułu do powiedzmy pldconf,
> który byłby odpowiedzialny za wstępną konfigurację, tzn. z listy
> wybieram sobie powiedzmy że mam taka a taką karte graficzną a ów
> programik automatycznie zajmuje się edycją odpowiednich plików
> systemowych, ładowaniem modułów itp. itd.?
pldconf konfiguruje środowisko X serwera, w tym wybiera automatycznie
moduł dla karty graficznej. Jeżeli szukasz dla siebie zajęcia, to bardzo
proszę:
Część modułów w pldconf jest napisana w perlu. Większość robiłem jakiś
czas temu i kiedy teraz na to patrzę to podobne mam uczucie jak Frodo
kiedy go jeden z demonów pierścienia tym zimnym nożem ukłuł na wzgórzu.

Obecny poziom skryptów w shellu w pldconf oceniam na wyższy ale raczej
nie podejmuję się przepisywania perlowych skryptów na shella. Jeżeli
jesteś zainteresowany to proponuję przepisać któryś z najprostszych
modułów: X.pl, smb.pl, win.pl i podesłać mi zmiany (lub bezpośrednio do
cvs, do osobnego pliku). Jeżeli zmiany okażą się dobre trafią do
pldconf.

Pod adresem
http://www.inf.sgsp.edu.pl/pub/PROGRAMY/PLD/pldconf_devel.txt znajduje
się dokumentacja dla potencjalnych developerów.

Jeżeli potrzebujesz mojej pomocy proponuję bezpośredni kontakt na
mimooh at inf sgsp edu pl

mimooh