wannabe NEW python-ClientCookie.spec

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 15 Lut 2004, 03:39:41 CET

Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Malutki, aczkolwiek bardzo przydatny modul do pythona, ktory nie mial
> sie gdzie podziac, wiec zaprosilem go do PLD. :)
>
> Staralem sie, zeby nie mial bledow (adapteryzowany tez jest), ale to moj
> pierwszy spec, wiec prosilbym o przejrzenie. Jesli sie nada to tez o
> commitowanie.

Sam własnego mejla... wstyd :]

Proponowana poprawka do ClientCookie i kilka specy.
Nie jestem pewien jak winno byc z Requires - takie jak wpisalem podaje
autor (w jednym miejscu poszedlem na skroty), ale nie wiem czy tak
formalnie bedzie dobrze. (jakies makra %py.* trzeba?)

Popracuje jeszcze to zespecuje wszystkie te moduly (jeszcze kilka zostalo).
--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa