[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 16 Lut 2004, 18:03:29 CET

Quoting Michal Moskal <malekith w pld-linux.org>:

> Należy się po prostu spodziewać, że projekty same zaczną to stosować,
> szczególnie takie qt i mozille.
> Prekompilowanie wszystkich nagłówków jest Złym Pomysłem (tm), ze
> względu, że mogą się one różnić w zależności od #define, kolejności
> includowania i podobnych bzdur.

w apple (xcode, wczesniejszym w pewien sposob tez) przy
tworzeniu projektu jak i przy dodawaniu do niego
plikow/naglowkow/cokolwiek jest robione prekomplikowanie naglowkow.

oprocz tego systemowe naglowki sa prekomplikowane.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,