SPECS: mutt.spec - manual.txt should be placed in %%{_datadir}/%{n...

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Nie, 15 Lut 2004, 20:34:05 CET

[15 luty, 2004] Adam Gołębiowski napisał:

>Nawet jak działa inaczej?

Ciągle mówimy o tym samym programie?
Ja mam F1 zamapowane na coś innego ('?' i man w sytuacjach awaryjnych
wystarczają), nie lubię i nie potrzebuję manuala 'on-line'. A mutt świetnie
sobie z pocztą radzi bez tego pliku, nawet bez zmiany mapowania klawiszy.

--