SPECS: mutt.spec - manual.txt should be placed in %%{_datadir}/%{n...

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 15 Lut 2004, 23:51:55 CET

On Sun, Feb 15, 2004 at 10:51:10PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czyli jednak spor jest...
jeżeli o mnie chodzi to i tak tylko "moje" zdanie jak to powinno
wyglądać. Ja i tak zazwyczaj instaluje całą dokumentację, więc osobiście
problem mnie nie dotyczy...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.