kdm a sprawa padniętych ixów

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 16 Lut 2004, 09:45:26 CET

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> Obecnie jest odpalany przez daemon i tu ciekawostka - u mnie w ten
> sposób nie podnosi się razem z systemem (X zdycha). Zrobienie po chwili
> kdm restart już działa. Usunięcie "daemon" z rc-skryptu powoduje że kdm
> wstaje bez problemów. PFM.

U mnie jest podobny problem - z tą różnicą, że po kdm restart nadal nie
działa. System to czyste AC (ac + ac-ready) i co mnie zadziwiło, to na
brudnym systemie, inna maszyna (instalacja ze 3 lata temu, w między
czasie przejście na AC - burdel nieziemski), to działa od kopa. Nic nie
rozumiem. Rozumiałbym, gdyby na czystym działało, na brudnym nie. Ale
odwrotnie? Odinstalowanie (ze skasowaniem starych konfigów, .rpmsave,
.bak, itd) niestety nie przynosi pozytywnego rezultatu. Pomysły?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>