psi.spec - propozycja brancha DEVEL

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 16 Lut 2004, 16:52:46 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> [...]
>

> jak daleko jest do 0.9.2-beta? jest sens grzebać się w snapach? 0.9.1
> też działa ładnie.

Daleko raczej jest, bo od jakiegos czasu nic sie nie dzieje. Ale mysle
ze niedlugo pojawi sie m.in. zapowiadany na 0.9.2 transfer plikow.

http://toya.net.pl/~loc/PLD/psi/ChangeLog

Ja i tak kompiluje sobie CVSowa wersje czasem, wiec moge sie tym
opiekowac, a przy okazji uczyc sie pisania specy.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa