SPECS: kdeadmin.spec - disable kcmlilo on ppc

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 17 Lut 2004, 09:05:18 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 01:43:27AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> lilo natywnie?
> Chyba jako crosskompilat.

I tak i nie. bin86 to właśnie narzędzia do kros-kompilacji (na 16-bitowe
x86), ale oprócz bootloadera lilo zawiera też część uruchamianą natywnie
(/sbin/lilo) i to już crosskompilatem nie jest.

Zastanawiałem się nad podziałem takich pakietów, bo np. grup z ix86
spokojnie nadaje się do startowania systemu AMD64, ale zainstalowanie
pakietu 'grub' z ix86 na AMD64 ciągnie za sobą masę 32-bitowych
bibliotek, które do bootowania przecież potrzebne nie są.

Gdyby był grub-boot i grub-shell, to ten pierwszy mógłbyć brany z ix86,
albo kross-kompilowany, a drugi kompilowany natywnie. Nie wiem na ile da
się to zrobić, ale teoretycznie jest to możliwe.

Pozdrowienia,
	Jacek