SPECS: courier.spec - BR: postgresql-devel - make new pam.d/*

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 17 Lut 2004, 09:38:00 CET

On Tue, 17 Feb 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> I uszczesliwiac maildirami wszystkich na sile ?

# rpm -qf /etc/skel/Mail/mbox
procmail-3.22-10

Tym też nie chciałbyś być uszczęśliwiany?

Nie popadajmy w przesadę - skel u nas jest baaardzo pusty i sterylny, nie
zaszkodzi go trochę wypełnić...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...