fonty - propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 17 Lut 2004, 12:19:26 CET

Marcin Krzyżanowski wrote:

> of popieram całym sercem.... ale to nie powinno dotyczyc jakis fontów
> które bedą/mogą być używane tylko przez jedna aplikacje (nie mam
> przykładu)

Chodzi mi głównie o to:

fonts-TTF-Ray_Larabie-other-20030620-0.1
fonts-TTF-Ray_Larabie-pl-20030620-0.1
fonts-TTF-Ray_Larabie-plbad-20030620-0.1
fonts-ttf-bitstream-vera-1.10-1
freefonts-0.10-14
qfonts-1.07-2
sharefonts-0.10-13

Pytania:
Czy zmieniać nawy specy? pewnie nie
Jaki release ma być tych fontów? 1 czy kolejny?

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com